!

1.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?

2.Har du en krona? För jag lovade att ringa min mamma så fort jag blev kär.

3.Gud måste vara upprörd ikväll, han saknar ju en ängel.

4. Får jag låna din telefon? Jag lovade min kompis att jag skulle ringa när jag träffade min drömkvinna.

5. Om du vore en ny hamburgare på McDonalds skulle du heta McLäcker.

6. Jag har skydd, har du säng?

7. Finns det en livboj här i närheten? Jag håller på att drunkna i dina ögon.

8. Vet de om i himlen att en av deras änglar har rymt?

9. Du är så söt att jag får hål i tänderna.

10. Var dina föräldrar utomjordingar? För din skönhet är inte av denna världen.

11. Vet du var närmaste sjukhus ligger? Jag tror att jag stukade foten när jag föll för dig.

13. Grattis! Du har korats till den vackraste personen i rummet. Vinsten är en natt med mig.

14. Fryser du? För du är väldigt lättklädd i mitt huvud.

15. Rösterna i mitt huvud befallde mig att prata med dig.

16. Hjälp, jag kvävs! Fort, ge mig mun-mot-mun-metoden!

Haha bäst!!
tagit från paows blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0