lördag söndag måndag tisdag onsdag

Heloo Emy här! i lördags va jaf med felicia och fanny sen kom jesper, vo körde typ moppe hela tiden as kul ju sen söndg drog jag fanny felicia o jesper 4 st på moppen åkte vi till ängsjö spela kort och lyssna på musik och chilla sen drog vi hem. idag måndag så vakna jag hemma hos felicia helt ensam för hon var på sommarskola sen kom hon hem och då sov hon lite sen åt vi blåbärspaj sen hämta vi hennes hund på sjukhuset för han har kasterarat sig, sen höll vi på med felicias kattungar, sen hämta pappa mig och jag har packat och så för imorgon drar jag till tess på kvällen och sover där till onsdag då vi drar till hennes land, sen blire ålandsbåt och grejer as kul, så kommer inte kunna skriva på ganska länge, men det blire en hel del bilder när jag kommer hem, håll ut! puss

haha samma kväll som skolavslutningen. Bjuder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0