Tjo klockan är 02:27

Idag på kvällen var vi med Airas och Jalet vi spela kort sen satt vi och kolla film, twilight dårå. sen efter ett tag följde vi med dom en bit hem, sen gick tiden..jag och Tess satte oss i köket med en varsin kaffe och glass, sen satt vi vid datan en låång stund och kolla sjuka grejer, haha. sen tröttna vi på det så vi drog ut typ vid 2 och jag hade vinterjacka på mig haha, Tess ringde Airas och snacka med honom lite medans jag låg och gjorde massa konstiga ljud (?) sjuka vi är. Nu kom vi nyss in vi sitter och äter typ nötter och kex fan vad gott ;) nu ska vi icke skriva mer utan ist kolla runt och snacka skit. Puss vi hörs imorgon!

bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0